ICT Support

U staat er niet alleen voor. Wij helpen u graag. Dat doen wij ad hoc, wanneer u ons nodig heeft. Wij monitoren de ICT processen binnen uw bedrijf. Zodra er een situatie onstaat die aandacht vraagt, zijn wij er voor u.

Wat houdt ICT Support in?

Wij bieden ondersteuning voor uw ICT-processen en -infrastructuur. We hebben alle kennis en ervaring in huis om voor uw ICT te zorgen en deze te beheren. Tijdens kantooruren, van 08.30 uur tot 17.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar voor al uw vragen en/of problemen. Soms lossen wij een probleem telefonisch op, soms door op afstand met u mee te kijken (remote support). Net zo gemakkelijk komen we naar uw bedrijf en helpen u weer ongestoord verder te werken. En heeft u een onderhoudscontract met ons, dan zijn we tevens buiten kantoortijden voor u bereikbaar.

 

Hoe werkt ICT Support?

We zijn via onze Support afdeling voor u bereikbaar in geval van calamiteiten of problemen. Wat we ook doen is uw systemen monitoren. Pro actief zorgen we ervoor dat kleine storingen niet uitgroeien tot grote ICT problemen, zodat uw bedrijf ongestoord blijft draaien. Periodiek komen we naar uw bedrijf voor vragen en minder urgente storingen. Zo blijft uw ICT altijd goed afgestemd.

 

 

ICT Support, de oplossing

Wij bieden u een luisterend oor en hulp op afstand. Zowel telefonisch, op afstand als op locatie zorgen wij ervoor dat u zo prettig en ongestoord mogelijk blijft werken met uw systemen. Of het nu gaat om Microsoft Office 365, Dynamics NAV, Azure, uw internettelefonie of uw back-up systeem. Wij hebben kennis en ervaring om uw problemen snel en efficiënt op te lossen.

ICT Support van NEWMINDS systems is:

  • Pro actief

  • Met kennis van zaken

  • Ondersteunend aan uw ICT

 

Meer weten?