ICT Support

Je staat er niet alleen voor. Wij helpen je graag. Dat doen wij ad hoc, wanneer je ons nodig hebt. Wij monitoren de ICT processen binnen jouw bedrijf. Zodra er een situatie onstaat die aandacht vraagt, zijn wij er voor jou.

Wat houdt ICT Support in?

Wij bieden ondersteuning voor jouw ICT-processen en -infrastructuur. We hebben alle kennis en ervaring in huis om voor jouw ICT te zorgen en deze te beheren. Tijdens kantooruren, van 08.30 uur tot 17.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar voor al je vragen en/of problemen. Soms lossen wij een probleem telefonisch op, soms door op afstand met je mee te kijken (remote support). Net zo gemakkelijk komen we naar jouw bedrijf en helpen je weer ongestoord verder te werken. En heb je een onderhoudscontract met ons, dan zijn we tevens buiten kantoortijden bereikbaar.

 

Hoe werkt ICT Support?

We zijn via onze Support afdeling voor jou bereikbaar in geval van calamiteiten of problemen. Wat we ook doen is jouw systemen monitoren. Pro actief zorgen we ervoor dat kleine storingen niet uitgroeien tot grote ICT problemen, zodat je bedrijf ongestoord blijft draaien. Periodiek komen we naar jouw bedrijf voor vragen en minder urgente storingen. Zo blijft jouw ICT altijd goed afgestemd.

 

 

ICT Support, de oplossing

Wij bieden je een luisterend oor en hulp op afstand. Zowel telefonisch, op afstand als op locatie zorgen wij ervoor dat je zo prettig en ongestoord mogelijk blijft werken met jouw systemen. Of het nu gaat om Microsoft Office 365, Dynamics NAV, Azure, jouw internettelefonie of back-up systeem. Wij hebben kennis en ervaring om jouw problemen snel en efficiënt op te lossen.

ICT Support van NEWMINDS systems is:

  • Pro actief
  • Met kennis van zaken
  • Ondersteunend aan jouw ICT

Meer weten?